Wednesday, November 26, 2008

what do you think....

tetiba jer aku terpk....setiap aper yg kita lakukan..ader balasan nyer...betul x?....senang citer....what u giv u get back....isn't it?.....erm.....tu la....agak2 nyer...aper yg jadi kat aku skang...maybe sbb aku pernah wat someone kecewa before...erkk...ader ker??...ermm pk jap.....ader kot...secara x langsung...bukan sengaja....errr...yerker....adeiii...ntah.....huhu....xpon sbb aku memilih dulu...then reject someone without no reason.....so that y jodoh tu berat jer memihak pada aku skang???...errr....tp dulu tu reject bukan sbb x suka dia...suka...sayang...tp as a fren...cinta xleh dipaksa kan???.....dr aku menipu n mengecewakan...baik berterus terang...betul x?.....mmg dia pon akan kecewa...tp kejap jer....n aku ngan dia still kawan.....ermmm....so.....semua ni??.....takdir aku kot...bukan sbb what i giv i get back.....huhuhu.....yerker......ntah....xtahu la....aper2 pon....kepada sesiapa yang pernah aku kecewa kan...walaupun aku rasa x pernah.....aku mintak maaf sekiranya ada yg terkecewa.....aku insan biasa yg x pernah lepas dr kesilapan......doakan aku....agar aku temui aper yang aku cari.....no body perfect but atleast we still can seek the best for our own good rite??....i believe GOD always with me....n HE knows what HIS doing......what ever my destiny is.....i'm sure it's the best for me.....


love ~ xai ~

No comments: