Sunday, November 30, 2008

semangat baru...

adeiii......sedih jer rs.....terharu..bila ada kawan yg betul2 amik berat pasal kita....ermm....sayang sgt2 kat kwn2 yg sayang diri ni.....ermm....aku ni da semakin teruk sgt tahap kesihatan aku...ermm...bukan maksud nya aku sakit....tp dr segi.....fizikal dan dalaman tu.....da tahap teruk sgt2......so ader kwn aku yg begitu menitik beratkan pasal kesihatan ni....x sgp tgk aku trs membunuh diri sendiri.....dia sgp mengeluarkan modal nya dulu untuk aku mencuba produk yg dia sedang usahakan....produk herbalife......produk ni lebih menjurus kepada menjaga pemakanan seimbang n dalaman la.....kalau dapat disiplin kan diri ikut cara pemakanan dia.....dapat la aku mengekalkan dan membaik tahap kesihatan aku ni...sekali gus dapat la aku kurus...weeeeeeee~~~....harap2 jalan la produk ni...dgn org lain menjadi...so dgn aku xkan la kot kan....so pokok pangkalnya..diri sendiri...yang...insyaAllah...i akan cuba disiplin kan diri i....n i xkan hampakan u...u da byk tolong i.....i tahu u sayang i...i pon sayang u...thanks for being such a good fren.....kepada sesiapa yg rs nk tahu aper tu produk herbalife.....leh lah pergi ke laman web...
www.herbalife.com...kat sini leh la tgk aper produknya....n kalau ader aper2 nak tya....tya la...xai akan cuba jwb...huhu

1 comment:

yayafrdz said...

xai...awk kena tag ngn org..huhu