Tuesday, November 25, 2008

he comes and go...

ermm...camner nk ckp n camner nk bg paham diri sendiri ni pon aku x tahu...aper perasaan yg ader dlm hati ni pon aku x tahu....kenapa mcmni...mesti tya kenapa kan??...pernah x dapat jwpn nyer...x kan.....adeiiii.........erghhhh......aku tertekan....sgt2....nk jerit pon puas jerit da...naseb x kene baling botol ngan jiran sebelah....

dia dtg dan pergi...bila dia pergi menghilang.....aku tercari2....bila mula rs putus asa.....dia muncul dgn seribu alasan......yg pelik nyer.....aku terima semua alasan dia...kenapa aku begitu percaya kan dia.......arghhhh...xkan sayang smpi camni kot...ermmm

siyess....aku x pernah mcmni.....ni bukan aku...aku sendiri rs cam x knl ngan diri sendiri da....pelik.....sbb dia aku berubah......dulu aku pernah ckp ngan best fren aku yg ader mslh lbh kurang ngan aku la......dia tertekan ngan pasangan dia....tp dia x leh nk wat aper2.....dia terima segalanya.....nanes usah nk di kata la...sm gak cam aku......aku pernah ckp ngan dia...." da la awak.....cukup la awak terseksa merana sbb dia...da la.....awak berhak tuk dpt yg lebih baik....da la...cari yg lain jer la"......wow.....senang tol aku ckp dulu...pandai jer berkata2...skang....kene kat batang hidung sendiri....da la...wat per tgu lagi...gi jer la cr yg lain.......asal???...xleh nk wat.....

arghhhhhhh!!!!....mmg x leh pon......sbb????.....aku sayang dia.......tp dia sayang aku x???......errrr.....ntah....x tahu......sayang kot.....sbb klu dia x sayang.....knp dia still muncul.....da alang2 hilang baik dia blah jer klu x sayang...kan????.....erkk...leh pki ker andaian ni??.....uwaaaaaaaaaaa....camner nkwat ni.....aku sayang dia.....sayang sgt2.....xnak hilang dia....tapi....bila dia wat camni......aku mula la naik fed up......tp.......bila dia muncul tu.....adeiiii....x kire walau sekejap pon.......leh wat sayang tu bunga2 balik......ni ker nama nyer jodoh ek???.....aper yg aku lalui ni aper????...dugaan.....ker da terang2 petunjuk...aku jer buta x nmpk......adeiiiii.......tolong.....

1 comment:

yaya said...

hye my frend....mizz u...just read ur post...yeah....ape2 pon kan.. mcm dlm lagu tu...it's not easy 2 B me! ahakss...