Tuesday, November 25, 2008

cAyAnG....

cAyAnG.....

kehadiranmu x ku duga...sikit pon x dirancang bukan?....segalanya kerja Dia...Dia yg menemukan kita......kehadiranmu membuatku bahagia.......kau menyempurnakan hidupku.....kita begitu bahagia bila dapat bersama......aku lupa segala susahku......pada aku.....hanya kau di depan mata.......mereka begitu menyanjungi cinta kita......cinta kita suci berkat dari doa mereka........semua mengharapkan penghujung yang indah......begitu juga aku.....selalu ku panjatkan doa...agar kita bersama hingga keakhirnya.......tapi........dugaan menimpa kita.......kau hilang dari pandanganku........sesungguhnya aku begitu merindui dirimu......berat sungguh dugaan ini sayang.....tak tertanggung aku seorang.......sayang.......tabahkan hati mu...mengharungi dugaan ini......jadilah setabah aku.......kau kekuatanku......lemah aku jika kau kalah dengan dugaan ini sayang.......berdirilah hingga keakhirnya...pertahankan cinta kita sayang.......biar apa pun yang terjadi......biar apa pun silap mu....aku terima dan ku maafkan seandainya kau jujur....manusia tak pernah lepas dari kesilapan sayang......tak salah jika kita memaafkan.....sesungguhnya...janganlah kau khianati kepercayaan ini......aku setia menanti......leraikan segala kesulitan yang ada agar kita dapat bersama kembali.......sesungguhnya ini takdir kita....andai ada jodoh kita...kita tetap akan bersama......bersabarlah.........sesungguhnya...aku sentiasa sabar dan tabah menantimu sayang.....

~xaimarul~

No comments: