Saturday, May 16, 2009

EnTah......

EnTah...
Aku pun x tahu....adakah aku di akhir perjalanan dlm kisah hidup aku bersama dia......
Mungkin masanya telah tiba......kosongkan hati untuk sesuatu yg lebih berharga dari cinta dia yg xtahu menghargai.....itu yang lebih baik.....melepaskan x bermakna aku membenci...dan sayang x bermakna aku akan memiliki....perjalanan hidup pasti perlukan pengorbanan......begitu juga cinta.....aku korbankan rasa sayangku...untuk lihat dia bahagia...dengan jalan yg dia pilih......dan dengan pengorbanan yg aku lakukan...pasti akan ada kebahagiaan untuk aku di akhir kisah ini nanti... percayalah.......aku tidak merasakan aku tewas.....aku menang dalam kisah ini.....dan dia yg akan meratapi segala kenangan dengan penuh kekesalan.....belajarlah untuk menghargai........sekiranya ingin dihargai......jangan taburkan janji sekiranya x setia.......kita akhiri kisah kita disini......hanya takdir yg akan ketemukan kita semula.....sesungguhnya hati ini kosong sudah buat mu.....maafkan aku......

No comments: